Tehnična podpora: vprašanja na zaposlitvenem razgovoru

Tehnična podpora: vprašanja na zaposlitvenem razgovoru

Delovno mesto z nazivom tehnična podpora se osredotoča predvsem na pomoč uporabnikom. Najpogosteje poteka prek e-pošte ali telefonskega pogovora, lahko pa tudi na terenu oziroma na lokaciji naročnika. Pomoč vključuje predstavitev storitev potencialnim strankam, svetovanje kupcem ob naročilu, svetovanje uporabnikom pri uporabi najrazličnejših storitev in podobno.

Pri tem je izjemno pomembno, da ima oseba, ki se prijavlja na to delovno mesto, občutek za sogovornika, sposobnost iskanja pravih rešitev, zmožnost kupcu predstaviti ustrezno storitev na pravi način. Vzporedno s tem je zaželeno odlično poznavanje maternega jezika in vsaj enega od tujih, ki so pogosteje v rabi.

Delodajalci, ki iščejo osebo za delo v tehnični podpori, pogosto zahtevajo še poznavanja določenih operacijskih sistemov, spletnih brskalnikov, e-poštnih programov in splošno uporabljenih spletnih tehnologij in orodij. Nenazadnje pa je že skorajda nujno, da je oseba natančna, zmožna delovati v skupini in da je predana temu, da bo uporabniku ponudila najboljšo možno izkušnjo.

Vas mika delo v tehnični podpori?

Morda že nekaj časa pridno brskate med zaposlitvenimi oglasi in ste osredotočeni na iskanje delovnega mesta: tehnična podpora. Ker menite, da imate dovolj znanja, veščin in spretnosti za opravljanje omenjenega dela, se nameravate prijaviti na prvo možno mesto, ki vam bo ustrezalo.

Zaposlitveni razgovor

Ste razmišljali o tem, kaj vse vas bo delodalajec vprašal na zaposlitvenem razgovoru?

Zagotovo se zavedate, da je pot do tega, da vas morda izberejo, še dolga. Pred tem vas čaka vsaj ena od pomembnejših nalog, in sicer zaposlitveni intervju, na katerem vam bodo morebitni bodoči delodajalci postregli s kopico vprašanj. Da vam bo nekoliko lažje, sem za vas izbrskal najpogostejša vprašanja, s katerimi se boste verjetno srečali na razgovoru. Zaupal vam bom še nekaj dobrih odgovorov, ki vas bodo popeljali v finalni izbor.

Še prej pa si oglejte odličen zaposlitveni oglas za delovno mesto tehnična podpora. Na tej strani boste našli informacije, katere naj bi bile vaše glavne karakteristike, na kaj se morate dobro spoznati in katere delovne naloge lahko na tem delovnem mestu sploh pričakujete.

Kaj bi vas delodajalec lahko vprašal?

Če je tehnična podpora delovno mesto, na katerem si močno želite delati, je vsekakor nujno, da se dobro pripravite na zaposlitveni razgovor. V nadaljevanju si oglejte pet pogostih vprašanj, ki vam jih lahko zastavijo, morda pa vam bodo v pomoč tudi okvirni odgovori.

1. Kaj vas je vzpodbudilo k temu, da ste se prijavili na to delovno mesto?

Delodajalec bo namreč želel izvedeti, kakšna je vaša prava motivacija. Delodajalcu lahko poveste, da vas navdušuje tehnologija na sploh in da radi delate z ljudmi. Povejte še, da svoje tehnično znanje želite deliti z njimi, hkrati pa stremite k stalnemu nadgrajevanju znanja.

2. Zakaj ste se odločili ravno za naše podjetje?

Preden odidete na razgovor si zato vzemite nekaj časa in se dobro pozanimajte o vsem, kar je povezano s podjetjem. Če bo delodajalec ugotovil, da vam je poslanstvo podjetja popolnoma jasno, bo za vas to velika plus točka.

3. V čem ste lahko boljši od drugih?

Poleg vseh znanj, veščin in spretnosti, ki se navezujejo na delo v tehnični podpori, delodajalcu zaupajte še, katero drugo znanje ali veščino, ki ni neposredno vezana na to opravljanje dela, obvladate. S tem si boste pridobili dodaten bonus, vendar dobro premislite, kaj boste v svojem odgovoru izpostavili.

4. Je ljudem pomembneje, da imate vrhunsko znanje ali občutek za pomoč?

Preden odidete na zaposlitveni intervju, premislite, kaj bi odgovorili na to. Ne smete pozabiti poudariti, da je oboje enako pomembno. Morda še namig, da poveste, da se da marsikaj naučiti, osebnostne lastnosti pa nekako ostanejo in je zato odnos do sočloveka izjemno pomemben.

5. Kje se vidite čez nekaj let?

Tudi na to se dobro pripravite. Na začetku nekoliko premislite, nato odgovorite odločno in iskreno. Odgovorite lahko, da se v roku petih let vidite na položaju vodje tehnične podpore, saj želite pomagati tudi pri uvajanju novih članov ter učinkovitemu vodenju ekipe.

Dobro se pripravite in verjemite vase!

Morda vam bo delodajalec na samem razgovoru zastavil tudi kakšno konkretno nalogo. Zanimalo ga bo, kako bi se vi lotili reševanja določene težave. Že doma si lahko pripravite nek splošen osnutek za reševanje različnih možnih problemov. Vsekakor pa bo tu potrebne tudi nekaj spontanosti.

Če se boste na vprašanja dobro pripravili in če verjamete vase ter boste pri odgovarjanju iskreni in odločni, je velika verjetnost, da se boste z delodajalcem še videvali. Morda prav vsak delovni dan!