Konkurenca na spletu? Jo imate? Če ste prikimali, je ena od možnosti ta, da imate svojo spletno stran ali spletno trgovino, s pomočjo katere želite prodati čim več svojih izdelkov ali/in storitev. Morda vam posel ne uspeva tako, kot si želite. Pa ste se že kdaj vprašali, zakaj je temu tako?
Koliko imate na spletu konkurence, je odvisno od tega, kaj ponujate. Če ste v množici tistih prodajalcev izdelkov, ki jih lahko kupimo na vsakem koraku, imate lahko kar veliko težavo. Kljub temu pa se da konkurenco na spletu zlahka prehiteti. Kako? To vam bomo razkrili v nadaljevanju.
1. Spletno prisotnost čim bolj razširite
Ena od najboljših taktik t. i. SEO optimizacije je razširitev spletne strani. Kaj to pomeni v praksi? Vaša spletna stran mora biti prisotna na čim več različnih platformah. To boste dosegli tako, da boste ustvarili več profilov na družabnih omrežjih. Seveda se boste morali na njih tudi aktivno udejstvovati. Le na ta način bodo spletni iskalniki opazili vašo spletno stran.
2. Optimizirajte slikovni material
Konkurenco boste uspešno prehiteli tudi tako, da boste optimizirali fotografije in ves drug slikovni material na svoji spletni strani. Kaj to za vas pomeni v praksi? Že pred nalaganjem strani boste morali slike ustrezno poimenovati, po nalaganju pa boste morali dodati tudi opis fotografije.
Pri tem morate uporabiti ključne besede, s katerimi ne pretiravajte. Pri nalaganju slik uporabite najmanjše možne velikosti slike. Pazite pa, da kakovost slik vendarle ne bo okrnjena.
3. V besedilo vključite najpomembnejše fraze
Pri ustvarjanju pristajalne strani je optimizacija izjemno pomembna, saj vam bo pomagala doseči največji obisk strani. Pri tem morate poskrbeti, da boste v svoje besedilo vključili najpomembnejše fraze oziroma ključne besedne zveze, ki se navezujejo na vaše izdelke ali storitve. Besedilo naj bo dolgo vsaj 1000 besed, obenem pa na bo napisano kar se da jasno, relevantno in seveda tudi unikatno.
4. Poskrbite za zeleno vrstico
Zagotovo ste v kateri od spletnih trgovin opazili zeleno vrstico za spletni naslov. Ravno ta vrstica pri obiskovalcih vzbudi občutek varnosti, četudi povprečen kupec ne ve, kako v resnici deluje SSL certifikat, katerega si boste morali za omogočanje zelene vrstice priskrbeti. Posledično se poveča število spletnih nakupov ter se zagotovi vračanje kupcev.
Kot ste verjetno sami opazili, ima optimizacija spletne strani izjemno vlogo pri tem, da se nahajate pred konkurenco. Zavedati pa se morate, da je optimizacija nenehen proces in če se ne boste stalno premikali naprej ter izboljševali svojih pozicij, vas bo konkurenca nedvomno slej ko prej prehitela.
Nikakor si torej ne dovolite, da bi vas konkurenca prehitela ravno zato, ker ste zanemarjali aktivnosti na področju spletne optimizacije in oglaševanja.