Kdaj se odločiti za email marketing?

Kdaj se odločiti za email marketing?

Email marketing je lahko odličen način komuniciranja s strankami ter predvsem odlična spodbuda, da se te odločijo za nakup – a seveda zgolj v primeru, da znamo poskrbeti, da je marketing s pošiljanjem e-poštnih sporočil učinkovit.

Kdaj je zadnji čas, da se odločite za email marketing?

Če ste ugotovili, da vaše podjetje premalo sredstev in časa nameni promociji, potem imate na voljo kar nekaj različnih načinov, s katerimi lahko bolje poskrbite za prepoznavanje svoje blagovne znamke ter za povečanje prodaje. Marsikateri način je precej drag in organizacijsko zahteven, nekateri pa so poceni, a prav tako učinkoviti. Med medije, s katerimi lahko najbolj poceni poskrbimo za uspešno trženje, zagotovo spada svetovni splet, z njim pa tudi elektronska pošta, ki omogoča email marketing. S tem poskrbite, da bodo vaše že obstoječe in tudi potencialne stranke seznanjene z vsem, kar jim lahko ponudite, z akcijami, novostmi in drugimi posebnimi načini prodaje – in to kar med branjem lastne elektronske pošte.

Razlogi za prijavo na newsletter

Kateri so najpogostejši razlogi za prijavo na newsletter?

Email marketing je vrsta promocije, ki je našla svojo pot k posameznikom na precej zanimiv način: brez vsiljevanja neželenega promocijskega materiala in brez posrednikov. Kako je to mogoče? Ker se prejemniki e-novičk za email marketing dejansko odločijo sami, saj se morajo na obveščanje o vaših novostih prijaviti. Zakaj bi se prijavili? Zato, ker jih vaša ponudba zanima – to pa pomeni, da ste s svojo pošto v kontaktu s prav tistimi ljudmi, ki so zagotovo vaša ciljna skupina.

Priporočam vam, da se odločite za SqualoMail email marketing. Za to vrsto oglaševanja oz. komunikacije se je nujno odločiti takrat, ko se vam zdi, da so vaše stranke premalo obveščene o tem, kaj jim nudite, in bi radi poglobili odnos z njimi. Prav tako je email marketing nujen za spodbudo pri opravljanju konverzij. Povsem jasno je namreč, da se marsikdo odloči za nakup, če mu kot prejemniku vaše pošte ponudite posebno ugodnost, ki mu sicer ni na voljo.

Za kakšen email marketing se velja odločiti?

Nasveti za email marketingPredvsem je treba skrbeti, da je vaša e-pošta kakovostna in nevsiljiva. Če boste tako kot ponudniki skupinskih nakupov s popusti oziroma kuponi pošiljali pošto vsak dan, se vam lahko hitro zgodi, da je ne bo nihče bral, ali pa boste imeli veliko število odjav.

Raje poskrbite za občasne novičke, v katerih ne bo zgolj vaša ponudba, temveč tudi druga zanimiva vsebina, ki jo bodo prejemniki z veseljem prebrali, ne da bi imeli občutek, da si od njih želite zgolj nakup. Takšen email marketing jim bo dal občutek, da so cenjena stranka, in da vam ne gre zgolj za to, da dobite njihov denar, temveč ste pripravljeni tudi sami ponuditi kaj lepega, zanimivega in predvsem koristnega.