Do večje prodaje s kvalitetnimi letaki

Letaki

Morda se na prvi pogled zdi, da je internet odgriznil tako velik kos oglaševalskega kolača, da se v kaj drugega sploh ne splača več vlagati. A dejstvo je, da je še vedno kar nekaj »analognih« kanalov oglaševanja, ki jih nikakor ne gre prezreti.

Eden teh je zagotovo predstavitev podjetja, storitve ali izdelka s pomočjo letakov. Če na spletu ne moremo nikogar prisiliti, da bi si ogledal našo reklamo oziroma ponudbo, pa je z letaki to bistveno drugače. Ti pridejo ljudem naravnost v roke, pa naj bo to na mestu promocije ali pa v poštni nabiralnik.

Letaki različnih dimenzij

Današnja sodobna tehnika nam omogoča zares raznovrsten tisk letakov, ki pritegnejo pogled. Dober letak zaznamujejo kvalitetni materiali, barve in oblike. Letake po angleško imenujemo tudi flyerji, kar v obeh jezikih nekako pomeni nekaj letečega.

S-GRAF letaki (1)

Gre za oglaševanje v gibanju, medtem ko jih delimo na promocijskih mestih, morda na sejmih, ali pa jih enostavno odložimo na policah in mizah lokalov ter drugih bolj frekventnih točkah. Bistvo letaka je, da s svojo vsebino pritegne osebo, ki ga prime v roke, saj ga bo le na ta način v celoti pregledala in tudi zadržala.

Kakšni letaki se najbolje obnesejo?

Na to vprašanje ni enega odgovora. Gre za individualno presojo, saj je zelo pomembno, kaj želimo z letakom doseči. Letaki so najrazličnejših dimenzij in oblik. Lahko si omislite takšne, ki so nadvse prikladni za v denarnico, pri čemer se izognemo grenki misli, da bo letak romal v koš, ker ga oseba v tistem trenutku nima kam pospraviti.

S-GRAF letaki (2)

Potem imamo nekoliko večje dimenzije kot tudi takšne, ki jim pravimo zgibanke. Na slednjih je na voljo še posebej veliko prostora za informacije o podjetju, storitvi ali izdelku. Najboljši letaki so seveda tisti, ki odigrajo svojo vlogo in upravičijo strošek, ki pa je glede na nekatere druge sila majhen.

Posebni letaki

Čeprav nekateri (zmotno) tiskano oglaševanje kar malo zanemarjajo, pa povejmo, da lahko z letaki še posebej izstopate, če se odločite za nekoliko bolj posebne. Včasih bo dovolj že tisk v kakšni prestižnejši barvni kombinaciji, spet drugič morda tisk s 3D učinkom, ki še kako hitro ukrade pogled. V podjetju S-graf d.o.o. tako obvladajo tudi tiskanje v srebrni in zlati barvi.

S-GRAF letaki (3)

Znano je, da na videz bolj posebni in elegantni letaki redkeje pristanejo v košu za smeti kot tisti na nekoliko cenejšem papirju, morda izdelanimi celo doma na domačem tiskalniku. Letake lahko tudi laminiramo (plastificiramo), kar pomeni, da še nekoliko pridobijo na sijaju, a tudi na obstojnosti.

Kako kar najbolje izkoristiti letake?

Vemo, da se letake danes uporablja v promocijske namene, a tudi v namene vabil in različnih obvestil. Če želite s svojimi letaki doseči karseda velik odziv, potem morate paziti na naslednje. Izdelava letakov naj bo kvalitetna, barvita in naj sama po sebi odraža kvaliteto storitev vašega podjetja.

Še en droben trik na tem mestu pa bi bil, da na samem letaku nekje na vidnem mestu kaj podarite. Morda kakšen poseben akcijski popust, manjše darilo ob nakupu s predložitvijo letaka ali kodo za popust ob nakupu v spletni trgovini. Na ta način vaši letaki zagotovo ne bodo romali v smeti.