5 nasvetov za pripravo vrhunskega članka

5 nasvetov za pripravo vrhunskega članka

Kvalitetni članki na spletni strani so zagotovilo za to, da jih bodo spletni uporabniki in obiskovalci brali, pa tudi za to, da se bodo zaradi tega še raje vračali. Ne gre pa prezreti niti dejstva, da kvalitetno napisane vsebine zelo cenijo tudi spletni iskalniki, kot je Google.

V tem primeru bo tovrstne vsebine seveda mnogo raje potisnil proti vrhu, kjer jih bodo spletni uporabniki prej zagledali in kliknili nanje. Nedolgo nazaj je veljalo, da uporabniki spleta na ta način pregledamo zgolj prvo stran zadetkov (TOP 10), a je danes jasno, da govorimo bolj o prvih 3 do 5 zadetkih. In kako dobro gre pisanje člankov vam?

1. Vsebinska zasnova

Pred samim pisanjem članka si je potrebno vzeti čas in dobro razmisliti o temi za pisanje. Da bi izpod naših prstov prišel vrhunsko napisan članek, je potrebno misliti na več stvari, med katerimi je pri vrhu seznama vedno naš bralec. Ta si zasluži kvalitetno vsebino z dodano vrednostjo.

Zanimive spletne vsebine

Ob pripravi spletnih člankov imejte vedno v mislih svoje bralce.

Takšno, ki bo odgovorila na njegova vprašanja, ki jih je še nekaj trenutkov nazaj zastavljal Googlu, in takšna, ki ga bodo pripeljala do odgovora ali rešitve, ki jo ponuja prav naše podjetje. Zato naj bo načrtovanje samega pisanja namenjeno sklopom, vrstnemu redu podajanja informacij in tudi raziskavi področja, o katerem pišemo.

2. Kvaliteten naslov

Ko opravimo z osnovnim načrtovanjem, si je potrebno zamisliti dober naslov članka. To pomeni, da ni predolg, hkrati pa nagovori bralca na način, da ga pritegne k nadaljevanju branja. Naslov mora vsebovati tudi ključno besedo, na katero želimo članek optimizirati.

Naslov pa ne sme biti predolg, in sicer iz različnih razlogov. Prvi je, da tega ne mara Google. Drugi pa tiči v tem, da ne bo lepo ali v celoti prikazan v seznamu zadetkov na spletu kot tudi ne na socialnih omrežjih, kjer bomo članek izpostavili. Naslov naj vsebuje do 60 znakov.

3. Analiza ključnih besed

Ker si želimo, da bi naš članek videlo kar največ bralcev, ki na spletu iščejo tovrstno vsebino, je pomembno, da pred pričetkom pisanja opravimo analizo ključnih besed. Še najbolje bo, če to storimo s pomočjo Googlovega orodja Keyword Planner, kjer dobimo natančne podatke o tem, koliko mesečnih iskanj generirajo posamezne besede.

V drugi vrsti pa preverimo tudi samodejne predloge, ki nam jih ponudi Google ob vpisovanju besede v iskalnik ter pokukamo še na dno zadetkov, kjer nas čakajo dodatni predlogi iskanj. Ti so plod poizvedb različnih uporabnikov, ki so na spletu iskali podobno vsebino.

4. Razporeditev podnaslovov in vsebine

Zelo pomembno je, da se vsebina članka razbije na pregledne odstavke, ki se jih smiselno opremi s podnaslovi. Google namreč daje veliko poudarka na to, saj si želi, da bralec pride na lepo berljivo vsebino, ki je hkrati smiselna in mu omogoča udobno branje. Prav tako je dobro paziti na to, da posamezni stavki niso predolgi.

5. Pregled in lektura

Ko je članek enkrat napisan, ga nekajkrat preberemo, popravimo napake in po potrebi dodelamo. Vsekakor pa ni slabo, če ga pred objavo pošljemo še v lektorski pregled. Bralci bodo težko zaupali vsebini članka, v katerem mrgoli slovničnih napak, enako pa velja tudi za Google. Lahko pa vse skupaj prepustite tudi agenciji, kot je Dvaaja d.o.o., in se sami raje posvetite svojemu poslu.