Kaj imajo skupnega uspešni podjetniki?

Kaj imajo skupnega uspešni podjetniki?

Vsakdo, ki registrira svoje podjetje, sanja o tem, da bi bilo to podjetje nekoč veliko, da bi se uveljavilo, prinašalo veliko dobička, njemu pa zagotovilo ugled v družbi. Pa imate v sebi tisto, kar odlikuje uspešne podjetnike? Ste iz pravega testa? Poglejmo, katere so tiste vsakdanje navade, ki povezujejo uspešne podjetnike po vsem svetu, marsikdo drug pa si niti ne predstavlja, da bi veljale tudi zanj.

Navade, ki vodijo k rasti

Uspešni podjetniki so organizirani. Prav tako si brez težav določijo prioritete in se ukvarjajo zgolj s tistimi stvarmi, na katere so osredotočeni. In še nekaj: zavedajo se, da bodo lahko skrbeli za podjetje le, če bodo skrbeli zase.

Kaj to pomeni v praksi?

Kadar beremo intervjuje s podjetniki, ki veljajo za izjemno uspešne in inovativne, nas preseneti kar veliko stvari. Ena od njih je zagotovo ta, da vstajajo zelo zgodaj, prej kot običajni delavci. Zjutraj si vzamejo čas za pripravo na nov dan, v miru pojedo zajtrk, sproti pa že preberejo novice. Pogosto je zgodnje jutro namenjeno tudi telesni vadbi, saj se zavedajo, kako pomembna je ta za odpravljanje stresa ter kako pomembna sta za dobro delo zdravo telo in um.

Seveda za sprostitev poskrbijo tudi na dopustu, ki se mu ne odpovedujejo, vendar pa skušajo običajno združiti prijetno s koristnim. Zanje dopust ni ležanje na plaži, temveč posvečanje aktivnostim, ki jih veselijo in polnijo z energijo, v kombinaciji s koristnimi srečanji, kjer lahko širijo svojo socialno mrežo. Tako spoznavajo nove ljudi, s katerimi bodo morda v prihodnje poslovali.

Ste zasledili, da uspešni podjetniki ne gledajo televizije? Res je – namesto, da bi spremljali zgodbe iz resničnega in fiktivnega sveta, jih raje ustvarjajo. Televizija je po njihovem mnenju nekoristna izguba časa. Če imajo tega na voljo, se pred spanjem raje lotijo branja knjige.

Uspešni podjetniki »obvladajo« vse, kajne? Pravzaprav sploh ni tako. Večina se jih povsem realno zaveda svojih pomanjkljivosti v znanju, zato si ga želijo razširiti. Pogosto obiskujejo izobraževanja, konference in druga srečanja, kjer se lahko naučijo nečesa novega, to pa nato prenesejo v svoje podjetje. Svet gre naprej, torej ne smeš ostati pri istem oziroma stopicati na mestu.

Kaj pa življenjska filozofija? Dober podjetnik je pazljiv pri financah, vendar ni skop. To velja za uspešne ljudi na splošno – ko uspejo, znajo svoj uspeh deliti tudi z drugimi, zato vlagajo v lokalno skupnost ali tudi širše. Pri tem gre tako za dobrodelnost kot tudi učinek, s katerim se ta povrne. Dobra dejanja nikoli ne ostanejo neopažena in prinesejo ugled tudi v javnosti, ta pa je predpogoj ustvarjanja novih poslovnih povezav.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja